Tuesday, November 3, 2009

Uurimistöö ajakava

  • Teema ja juhendaja valik pidi olema tehtud 5.novembriks, mul on see juba mitu nädalat tagasi valitud ning olen sellega rahul.
  • Juhendajaga olen juba kokku saanud ning oleme põhilised punktid kirja pannud, arutlenud töö eesmärgi üle ning kavandanud töö ülesehitust.
  • Samuti olen ma juba hulgaliselt teemakohast materjali otsinud ning poole sellest juba ka ära analüüsinud.
  • 23.novembriks püüan praegu kogutud materjali kavapunktide järgi ära jagada ning õigete punktide alla panna ning hiljem uuesti juhendajaga kohtuda ning ta nõuannete järgi tööd parandada. Siis on aega küsitlustega tegelemiseks.
  • Juhendajaga leppisime kokku, et koostan ka küsitluse ning jagan need ennem jõuluvaheaega ära, et vaheajaks need tagasi saada ning vaheajal samuti uurimisega tegeleda. Seega peab küsitlus valmis olema hiljemalt 14.detsembriks, sest siis jõuan rahulikult neid jagada ning veenduda et kõik klassid neid täita jõuaksid.
  • 11.jaanuar koolivaheajalt naastes püüan saada kõik küsitlused analüüsitud ning sealt tulemusi järeldada.
  • 1-11. detsember algavad eelkaitsmised, selleks ajaks peab mul selge olema mida täpselt oma töös käsitlema hakkan, seega pean ennem enda jaoks kõik etapid põhjalikult läbi mõtlema et kaitstes probleeme vältida.
  • 4.veebruar peab juhendajale töö esimese variandi esitama, mistõttu võiks mul kogu töö olla jaanuari lõpuks vähemalt algselt valmis.
  • 30.märts esitan töö lõplikult juhendajale ning siis ei jää muud üle kui kaitsmisteks valmistuda.

No comments:

Post a Comment