Wednesday, October 7, 2009

7 kasulikku nippi

7 nippi uurimuse planeerijale (raamatust Uuri ja kirjuta, 2007)

• Teen korraliku töö mõõduka, etteplaneeritud aja jooksul.
• Ma ei tee oma uurimusest eluaegset projekti.
• Ma ei pea siiski kangekaelselt kinni teemast, mis juba algetapil tekitab suuri teostamisraskusi või mis osutub raskesti liigentatavaks, nigelaks või mu eesmärkidele mittevastavaks.
• Mõistan, et minu uurimustöös võib midagi puudu jääda.
• Mõistan, et elu jätkub ka pärsat uurimustööd ja et kõike pole vaja paigutada ühte ja samasse töhe.
• Võin jätkata hiljem tegemist uute, huvitavate teemadega, mis sugenevad uurimuse jooksul.
• Minu uurimus kujutab endast ainult üht võimalikku teemakäsitlust.

Kavatsen aegajalt neid nippe üle lugemas käia. Nii saan ennast paremini motiveerida ning asju meelde tuletada! :)

No comments:

Post a Comment